Sunday, May 22, 2011

Jom Bukak Buku Baru....

Assalamualaikum....


Aikkk.... knape ada post lg utk bulan may nih???
Hahaha... sbenarnya, smlm tu aku dh close buku lama sebab buku diari dh abes kertas....
Hari ni...masuk je Maghrib malam ni..aku buka buku baru plak...
Diari terbaru aku....


Apa yg akan dicoretkan dalam diari terbaru aku nih.... huhu
rahsia..............
Sama-sama lah nantikan....
Ada banyak benda bagus punya....
Aku senang, sbb aku ada banyak kawan baru....
Aku happy sbb x payah nak serabut sal cintan~cinton nih....
Actually "single is the best" bila dh tiba time nyew barulah boleh berkasih...hik3x
Dengan sape....tunggu je la Mak & Abah carikan....wow!
Motif aku skrang ni nak cri friends baru dan kekalkan persahabatan yang telah lama terikat....
Hidup ni lebih indah berseri bila aku ngn kawan2... 
Hidup ni kena chill..rilex jew...tp tanggungjawab sbg hamba Allah jgn pernah abaikan...
Sekian.........

No comments:

Post a Comment