Monday, May 2, 2011

At last, my first year come to the END...

Assalamualaikum,
Syukur sebab dah abes 1st year kat UPSI..hehe >_<
walaupun finale exam kali ni aku jawab cincai jew tp arap2 dpt great result,
seyes untuk first year nih aku x de mood sgt duk UPSI, ye la bkn impian A.K.U nak jd cikgu!,
but all my fwens said "ada hikmah", try it out!..
so utk cuti 4 bln nih, A.K.U akan try kumpulkan semangat untuk 2nd year nnty..LOL
so A.K.U punye planning 4bln nih:
: : keje la weh, kumpul monEY: :
: : aku kene change stlye, aku kene usaha utk kurus!, so biar org leh respect ckit, yo lah org yg bdn gemok2 ni slalu kene pndang rendah : :
: : aku kene change altitude, be more confident..=) : :
: : healthy lifestlye, for me and my family : :
: : yang len2 tgah pkir! : : =)

G.O.O.D B.Y.E my first year! <3 just luv it....

3 comments:

  1. yeke? xpnh pandg rendah pd kamu pon zaza =) kamu hebat! (from my eyes) take care mse cui ni...

    ReplyDelete
  2. haha...kamu pun hebat juge(from my "4" eyes) hehe
    ok..u too t.care yep!

    ReplyDelete